Tuesday 17 December 2019

Uni life...

        
         After all this time, I finally got to further my study near my home. Alhamdulillah doa termakbul jgk untuk sambung Universiti dekat dengan rumah. So bleh la asyik balik rumah, hihihiiii.... Waktu isi upu haritu, saya isi 1) um 2) ukm 3) upm and timr fasa 2 saya ubah upu saya kpd 1) um 2) upm 3) ukm, sbb saya tukar upm kedua adalah kerana saya ada makcik saya di sana yang boleh menjga saya. Makcik saya merupakan seorang lecturer medical dkat upm. Saya isi um as first choice of course sbb um is a top university in Malaysia and actually um adalah universiti yang paling dekat dengan rumah dalam 10 minit sudah sampai. Klau saya dapat um confirm asyik balik rumah je keje lpastu tinggal rumet sorang - sorang nnt. Kesian rumet ku yg tercinta nnt... Alhamdulillah sekarang saya dapat sambung belajar dekat Universiti Kebangsaan Malaysia. UKM ni pun bkan jauh mane dari rumah tapi ambil dalam 30 minit jugak untuk sampai ke kolej. Environment yang selesa dan luas membantu pelajar untuk study ngan aman. Dkat ukm ini ada kemudahan bas dan ade juga kemudahan ktm dan mrt. Kemudahan ini memudahkan pelajar untuk keluar berjalan dan menuju ke sesuatu tempat dengan mudah. Kemudahan sewa kereta juga disediakn kepada pelajar untuk membawa kereta keluar berjalan - jalan. Rumah saya terletak berhampiran dengan ktm setiap kali saya ade masa terluang saya mengambil masa itu untuk pulang ke rumah hihihhiiii..... Since masa saya terlampau pack dan banyak assignment saya jarang balik rumah kecuali parents saya datang ambik....

No comments:

Post a Comment

Teluk Intan

Selalunya bagi saya family day belah ayah saya paling meriah sekali kerana semua ahli akan menghadirkan diri pada masa itu bagi memeriahkan...