Thursday 19 December 2019

Teluk Intan

Selalunya bagi saya family day belah ayah saya paling meriah sekali kerana semua ahli akan menghadirkan diri pada masa itu bagi memeriahkan suasana. Baru - baru saje ni family day belah ayah saya baru je diadakan di Teluk Intan, Perak. Ini kali kedua kami mengadakan family day di sana tapi malangnya saya tidak terlibat kerana ia berlangsung pada hari saya ade kelas. Disebabkan final exam sudah semakin dekat saya tidak mengambil risiko untuk ponteng kelas kerana selalunya kelas yang uat kali terakhir merupakan kelas terpenting kerana lecturer akan menyampaikan maklumat yang penting sahaja untuk keluar exam. Saya berasa amat sedih sebab saya saje yang tak datang untuk family day tu manakala yang lain sume ade. Evendo makcik saya yang duduk kat Sabah tu pun datang. sedihnya sbb da lama tak jumpa ateh lagi- lagi baru baru ni dy ade baby baru saya tak jumpa pun dy, Family day yang dekat Teluk Intan ni berlangsung 3 hari dari isnin sampai rabu. Pada hari rabu cuti umum, itu kerana family day berlangsung 3 hari tersebut. Saya berasa sedih tak dapat nak terlibat skali hari family day tu tetapi tahun depan mereka bercadang untuk mengadakan family day lagi. saya amat berharap ia tak berlangsung pada hari kelas.

No comments:

Post a Comment

Teluk Intan

Selalunya bagi saya family day belah ayah saya paling meriah sekali kerana semua ahli akan menghadirkan diri pada masa itu bagi memeriahkan...